Κανένας δεν πάει χαμένος.
Αλλωστε πέρασε πια πολύς καιρός απο τις πομφόλυγες του opengov.
Τώρα τοποθετούνται στελέχη του παλαιού ΠΑΣΟΞ.
Eτσι, πρόεδρος του ΕΦΕΤ τοποθετήθηκε, με απόφαση του κ.Λοβέρδου ο πρώην Νομάρχης Πειραιά, που ως γνωστόν έχασε το Δήμο,αν και εφέρετο ως ακλόνητο φαβορί, απο τον κ.Μιχαλολιάκο, Γιάννης Μίχας.
Παλαιός συνδικαλιστής, προερχόμενος από τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Η φωτογραφία είναι από την εποχή που ο κ.Μίχας και ο κ. Παπανδρέου διαμαρτύρονταν για την έλευση της Cosco στον ΟΛΠ!
Αλλωστε πέρασε πια πολύς καιρός απο τις πομφόλυγες του opengov.
Τώρα τοποθετούνται στελέχη του παλαιού ΠΑΣΟΞ.
Eτσι, πρόεδρος του ΕΦΕΤ τοποθετήθηκε, με απόφαση του κ.Λοβέρδου ο πρώην Νομάρχης Πειραιά, που ως γνωστόν έχασε το Δήμο,αν και εφέρετο ως ακλόνητο φαβορί, απο τον κ.Μιχαλολιάκο, Γιάννης Μίχας.
Παλαιός συνδικαλιστής, προερχόμενος από τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Η φωτογραφία είναι από την εποχή που ο κ.Μίχας και ο κ. Παπανδρέου διαμαρτύρονταν για την έλευση της Cosco στον ΟΛΠ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου