Οταν καίγεται το ...αυθαίρετο του γείτονα, είναι δυνατόν εσύ να κάθεσαι ασφαλής και απαθής στην πολυτελή του έπαυλη, επειδή έχεις καλύτερο σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης και …υψηλότερο φράχτη;
Η Ε.Ε. εδώ και ένα χρόνο παρακολουθεί, μάλλον εκ του μακρόθεν και σίγουρα υπεροπτικά, τα προβλήματα της Ελλάδος.
Ηταν πεπεισμένη οτι δεν την αφορούσαν.
Ότι δεν διέτρεχαν κανέναν σοβαρό κίνδυνο.
Είχαν εύκολη και τη δικαιολογία: Η Ελλάδα έχει προβλήματα επειδή είναι μια διαφθαρμένη χώρα με τεμπέληδες και κακομαθημένους κατοίκους, που ζούν με τα δανεικά. (όχι πως δεν ζούσαμε με δανεικά)Θεώρησαν, λοιπόν, την κρίση ως ευκαιρία για να μας τιμωρήσουν για τις ατασθαλίες μας και να μας επαναφέρουν από το μονοπάτι της καταστροφής, δια της μετανοίας και της τιμωρίας, στο δρόμο της ενάρετης διαχείρισης.
Ετσι, σχεδίασαν το Μνημόνιο, μας έδωσαν και δανεικά και άρχισαν να μας ελέγχουν για να παρακολουθούν την πορεία μας.
Ελα, όμως, που η συνταγή ήταν λάθος εξυπαρχής και το πρόβλημα, όπως εκ των υστέρων αποδεικνύεται, δεν αφορούσε μόνο την Ελλάδα, αλλά την ίδια την ΕΕ;
Τώρα, λοιπόν, που οι κερδοσκόποι έβαλαν στο μάτι την τρίτη (Ιταλία) και την τέταρτη (Ισπανία) σε μέγεθος οικονομίες της Ευρωζώνης, ποιά θα είναι η απάντηση;
Είναι και αυτές διαφθαρμένες χώρες, που κατοικούνται από τεμπέληδες κατοίκους που παίρνουν σύνταξη στα 50 και ζούν με δανεικά;
Η Ε.Ε. εδώ και ένα χρόνο παρακολουθεί, μάλλον εκ του μακρόθεν και σίγουρα υπεροπτικά, τα προβλήματα της Ελλάδος.
Ηταν πεπεισμένη οτι δεν την αφορούσαν.
Ότι δεν διέτρεχαν κανέναν σοβαρό κίνδυνο.
Είχαν εύκολη και τη δικαιολογία: Η Ελλάδα έχει προβλήματα επειδή είναι μια διαφθαρμένη χώρα με τεμπέληδες και κακομαθημένους κατοίκους, που ζούν με τα δανεικά. (όχι πως δεν ζούσαμε με δανεικά)Θεώρησαν, λοιπόν, την κρίση ως ευκαιρία για να μας τιμωρήσουν για τις ατασθαλίες μας και να μας επαναφέρουν από το μονοπάτι της καταστροφής, δια της μετανοίας και της τιμωρίας, στο δρόμο της ενάρετης διαχείρισης.
Ετσι, σχεδίασαν το Μνημόνιο, μας έδωσαν και δανεικά και άρχισαν να μας ελέγχουν για να παρακολουθούν την πορεία μας.
Ελα, όμως, που η συνταγή ήταν λάθος εξυπαρχής και το πρόβλημα, όπως εκ των υστέρων αποδεικνύεται, δεν αφορούσε μόνο την Ελλάδα, αλλά την ίδια την ΕΕ;
Τώρα, λοιπόν, που οι κερδοσκόποι έβαλαν στο μάτι την τρίτη (Ιταλία) και την τέταρτη (Ισπανία) σε μέγεθος οικονομίες της Ευρωζώνης, ποιά θα είναι η απάντηση;
Είναι και αυτές διαφθαρμένες χώρες, που κατοικούνται από τεμπέληδες κατοίκους που παίρνουν σύνταξη στα 50 και ζούν με δανεικά;
Η Ε.Ε. πληρώνει την αβελτηρία με την οποία αντιμετώπισε την Ελλάδα.
Οταν αποτυγχάνεις να διαχειριστείς τα μικρά, είναι πιθανό να αποτύχεις και στα πολύ μεγαλύτερα!
Αυτό ξυπνάει τα πιό άγρια ένστικτα των κερδοσκόπων!
Για αυτό και επιχείρησαν το μεγάλο κτύπημα!
Το πρόβλημα είναι της Ε.Ε.: τώρα που η κρίση πλησιάζει στον σκληρό της πυρήνα πρέπει να κάνει κάτι επειγόντως και κυρίως αποτελεσματικά.
Όχι μερεμέτια και ημίμετρα, ούτε τακτικές βλέποντας και κάνοντας.
Διαφορετικά αυτά που έρχονται μπορεί να ξεπερνούν την φαντασία μας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου