Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Δεν ψηφίζει η Τρόϊκα!

του Βασίλη Χιώτη
Όταν ήταν μικρός ο Βενιζέλος είχε ένα δίλημμα. Να γίνει «κλέφτης» ή πολιτικός; Και στα δύο είχε ταλέντο. Δυστυχώς για όλους μας έγινε πολιτικός. Κι εξασκεί τώρα το άλλο του ταλέντο σε όλους μας μέσω της πολιτικής…Γιατί αν γινόταν ληστής, όλο και κάποιος από μας θα την γλίτωνε…
Προσέξτε τι σκαρφίστηκε για να εισπράξει από όλους μας την έκτακτη εισφορά, ακόμα κι από αυτούς που δεν είχαν σκοπό να την πληρώσουν. Με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή, η έκτακτη εισφορά θα παρακρατηθεί μαζί με τον φόρο εισοδήματος.
Δεν φτάνει δηλαδή που μας παρακρατά πλέον το κράτος το 45% των αποδοχών μας, όταν αυτές ανέβουν σε ένα καλό επίπεδο, δεν φτάνει που στην συνέχεια μας επιβάλει έκτακτο φόρο όχι μόνο για το εισόδημα που εισπράξαμε, αλλά και για τον φόρο που πληρώσαμε, τώρα ο κ. Βενιζέλος αποφασίζει και πότε θα πληρώσουμε τα έκτακτα χαράτσια.



Τι κι αν έχω πάθει μια αβαρία κι αποφάσισα να καθυστερήσω για ένα μήνα την έκτακτη εισφορά, έστω κι αν πληρώσω τόκο; 

Ο κ. Βενιζέλος αποφασίζει ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι αβαρίες, τα στεγαστικά δάνεια, τα φροντιστήρια και τα ρούχα των παιδιών μας. 

Εκείνος πρέπει να εισπράξει και θα εισπράξει όταν εκείνος θέλει!

Είναι σαν μας έχει ακινητοποιήσει όλους κι όποτε γουστάρει βάζει το χέρι του στην τσέπη μας και μας παίρνει ότι θέλει.

Πρώτον αυτό λέγεται κλοπή.

Δεύτερον είναι κλοπή κατ΄ εξακολούθηση, επειδή δεν γίνεται πρώτη φορά.

Τρίτον μετά την ενσωμάτωση της έκτακτης εισφοράς στον φόρο, πλέον το κράτος παρακρατά το 60% των αποδοχών, όποιου κατόρθωσε να προκόψει στη ζωή του. Δεν αξίζει πια να δουλεύεις πολύ, γιατί όποιος δουλεύει πολύ βάζει αυτόματα συνεταίρο του το κράτος.

Θα μου πει τώρα ο Βενιζέλος, ότι είπε και στους βουλευτές:

Μας αρέσει, δεν μας αρέσει, αυτό θέλει η Τρόικα.

Όταν λοιπόν θα είναι και πάλι υποψήφιος στις εκλογές, να φωνάξει την Τρόικα να τον ψηφίσει… 
πηγη:tovima

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου