Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο Πρωθυπουργός


Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κ.  Παπούλια θα επισκεφθεί  ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου τη Δευτέρα στις 12:30. Ο πρωθυπουργός θα ενημερώσει τον Πρόεδρο για τις συναντήσεις του με τους κ. Γιούνκερ και Ρομπάι καθώς και για το πολυνομοσχέδιο που συζητείται στη Βουλή και πρόκειται να τεθεί σε ψηφοφορία την προσεχή Πέμπτη. Ο κ. Γ. Παπανδρέου δεν θα πάει τελικά στις ΗΠΑ αλλά θα έχει τηλεφωνικές διαβουλεύσεις με τους αμερικανούς επισήμους, ενώ τη Δευτέρα στις 16:30 θα συνεδριάσει το άτυπο υπουργικό συμβούλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου