Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Στο ίδιο έργο θεατές......



Πάλι τα ίδια!

Εχει κουράσει  αυτή η επαναλαμβανόμενη παράσταση που δεν συγκινεί  κανέναν.
Τελικά οι κυοφορούμενες πρωτοβουλίες του πρωθυπουργού ήταν οι  κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς!
Ωδινεν όρος και έτεκεν μυ!
Πάλι οι γνωστές δηλώσεις για «αρραγές εθνικό μέτωπο» και ότι δεν περισσεύει κανείς!
Πάλι διανύουμε μια κρίσιμη εβδόμαδα!
Πάλι η Βουλή πρέπει να ψηφίσει συγκεκριμένα νομοσχέδια γιατι αλλιώς δεν θα εγκριθεί η επόμενη δόση.
Πάλι ο κίνδυνος  της  πτώχευσης!
Όλα αυτά τα χιλιειπωμένα και χιλιοπαιγμένα  σ’ ένα πράγμα αποβλέπουν: να κερδίσει  ο κ. Παπανδρέου πολιτικό χρόνο.
Γιατί το καινούργιο κομίζει ο κ. Παπανδρέου που πρέπει να μοιραστεί με τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς;
Τέλος,  τι νόημα έχουν πλέον  αυτές οι συναντήσεις όταν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί έχουν   θέσει θέμα πρόωρης προσφυγής στις κάλπες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου