Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Το Δημόσιο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ!

Ενώ καθημερινά φορολογεί βάναυσα τους πολίτες και τους απειλεί με αυτόφωρα!




Μέσα σε έντεκα μήνες:
§  Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοσίου σε τρίτους  αυξήθηκαν πάνω από 3 δις €, υπερδιπλασιάστηκαν
§  Οι καθυστερήσεις των πληρωμών των ασφαλιστικών ταμείων αυξήθηκαν κατά 1,8 δις €
§  Οι καθυστερήσεις στις πληρωμές των νοσοκομείων αυξήθηκαν  600 εκ € ,
Ένα είναι βέβαιο. Οι οφειλές αυτές είναι έλλειμμα και κάποια στιγμή θα το απογειώσουν. Και τότε…νέες αποκλίσεις…νέα μέτρα νέες θυσίες.
πηγη:www. antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου