Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

"Τη Δευτέρα δεν θα υπάρχουν σκουπίδια!"

Θυμάστε τον ...τσαμπουκά του υφυπουργού εσωτερικών κ. Κουκουλόπουλου;
Από το δελτίο ειδήσεων του MEGA μας διαβεβαίωνε οτι την Δευτέρα δεν θα υπάρχουν σκουπίδια στους δρόμους της Αθήνας.
Οποιος σοβαρός άνθρωπος τον άκουσε θα ξεκαρδίστηκε στα γέλια.
Τόσοι τόνοι σκουπιδιών δεν μαζεύονται σε δυο-τρείς μέρες και μάλιστα υπό αντίξοες συνθήκες.
Υποτίθεται ο,τι ο κ.Κουκουλόπουλος γνώριζε κιόλας,  καθότι είχε διατελέσει δήμαρχος Κοζάνης!

Τότε γιατί βγήκε να το παίξει τζάμπα μάγκας;
Μια εξήγηση είναι ο,τι υπολόγιζε πως με το ύφος και τις απειλές θα τρομοκρατούσε τους εργαζομένους στις υπηρεσίες καθαριότητας και θα έσπαζαν την απεργία τους.
Μια άλλη είναι ο,τι μάλλον απευθυνόταν περισσότερο στην εκλογική του περιφέρεια καθότι οι εκλογές έρχονται και ήθελε να το παίξει αποτελεσματικός.
Που να ξέρουν τώρα στην Κοζάνη, αν στην Αθήνα δεν έχουν μαζέψει όλα τα σκουπίδια!
Τέλος, δεν αποκλείεται απλώς ο κ. Κουκουλόπουλος να είναι άσχετος!
Σήμερα, όμως, που η Αθήνα είναι γεμάτη σκουπίδια, έχει κάτι να μας πεί, εκτός από το να επιρρίψει τις ευθύνες σε άλλους;
Υστερα απορούν γιατί η αξιοπιστία τους βρίσκεται στο ναδίρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου