Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Nοβότνι: Η Ελλάδα ούτε θα χρεοκοπήσει, ούτε θα βγεί απ' το ευρώ


Την εκτίμηση ότι η Ελλάδα ούτε θα χρεοκοπήσει ούτε θα αναγκαστεί να βγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση λόγω των προβλημάτων της οικονομίας της εξέφρασε ο Έβαλντ Νοβότνι, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ).
«Δεν νομίζω ότι η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει ή ότι η χώρα θα αναγκαστεί να φύγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Θα πρέπει να αλλάξουν οι συνθήκες της ΕΕ για κάτι τέτοιο», δήλωσε σήμερα ο Νοβότνι στην ιστοσελίδα Woche.
Επισήμανε δε ότι το ευρώ  είναι «απολύτως ανέπαφο» και υποστήριξε πως είναι σημαντικό να υπάρχει διαφοροποίηση των προβλημάτων μεμονωμένων κρατών μελών από αυτά του νομίσματος.
Πηγή: Reuters

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου