Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Oυδέν νεώτερον.....

Τίποτα το νεώτερο δεν φαίνεται να προέκυψε από τη συνάντηση Παπανδρέου - Σαμαρά, η οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκε  στη Βουλή αντί για το Μέγαρο Μαξίμου.
Από τις, μέχρι τώρα,  διαρροές των δύο επιτελείων προκύπτει οτι ο Πρωθυπουργός δεν άνοιξε ζήτημα συγκυβέρνησης, αλλά επικεντρώθηκε στους τρόπους διαχείρισης της κρίσης και ζήτησε εποικοδομητική  αντιπολίτευση.
Από την άλλη ο Πρόεδρος της Ν.Δ. φέρεται να έθεσε ζήτημα πρόωρων εκλογών λέγοντας οτι η κυβέρνηση αδυνατεί να αντιμετωπίσει την κατάσταση.
Η συνάντηση ήταν σύντομη και κράτησε μόλις 35 λεπτά 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου