O Βενιζέλος δεσμεύεται οτι δεν θα γίνουν άλλες οριζόντιες περικοπές και
λέει οτι διαθέτει «οδικό χάρτη» εξόδου από το Μνημόνιο εντός τριετίας!
Ο Κουτρουμάνης ανακοίνωσε μείωση των
ασφαλιστικών εισφορών κατά 10% εντός του 2012
Η Διαμαντοπούλου γράφει οτι «η ιδεολογικοποίηση των εκλογών στη βάση της
ευρωπαϊκής ριζοσπαστικής σοσιαλδημοκρατίας: υπάρχει άλλη λύση!» Απορώ
γιατί αυτή τη λύση δεν την εφάρμοσαν από το 2009 και μας έβαλαν στο Μνημόνιο.
Ο Τσίπρας θέλει κυβέρνηση αριστερής συνεργασίας για να καταγγείλει το
Μνημόνιο!
Ο Κουβέλης ζητά να ενισχυθεί η ΔΗΜΑΡ
και δηλώνει ανοικτός σε προτάσεις συνεργασίας!
Ο Καμμένος ισχυρίζεται οτι θα μας ...απελευθερώσεις στις 7 Μαϊου!
Η Μπακογιάννη δηλώνει έτοιμη να συντρίψει το ....πελατειακό κράτος!
Θα ζήσουμε μια μαγική προεκλογική εβδομάδα! Θα λυθούν όλα τα προβλήματα.
Και απο Δευτέρα πάλι, τα κεφάλια μέσα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου