Στο 2,1% διαμορφώθηκε το Φεβρουάριο ο πληθωρισμός βάσει των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ, μετά από 2,3% τον προηγούμενο μήνα.
Συγκεκριμένα, από τη σύγκριση του δείκτη τιμών καταναλωτή Φεβρουαρίου 2012 προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Φεβρουαρίου 2011 προκύπτει αύξηση 2,1%, έναντι αύξησης 4,4% που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2011 προς το 2010.
Σε σύγκριση με τον Ιανουάριο 2012, ο Γενικός Δείκτης μειώθηκε το Φεβρουάριο κατά 1,5%, έναντι μείωσης 1,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Μαρτίου '11 - Φεβρουαρίου '12, σε ετήσια βάση, παρουσίασε αύξηση 2,9%, έναντι αύξησης 5,1% που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.
Η μείωση του δείκτη κατά 1,5%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2012, προήλθε από μείωση των δεικτών:
Συγκεκριμένα, από τη σύγκριση του δείκτη τιμών καταναλωτή Φεβρουαρίου 2012 προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Φεβρουαρίου 2011 προκύπτει αύξηση 2,1%, έναντι αύξησης 4,4% που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2011 προς το 2010.
Σε σύγκριση με τον Ιανουάριο 2012, ο Γενικός Δείκτης μειώθηκε το Φεβρουάριο κατά 1,5%, έναντι μείωσης 1,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Μαρτίου '11 - Φεβρουαρίου '12, σε ετήσια βάση, παρουσίασε αύξηση 2,9%, έναντι αύξησης 5,1% που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.
Η μείωση του δείκτη κατά 1,5%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2012, προήλθε από μείωση των δεικτών:
- Κατά 18,1% της ομάδας Ένδυση και Υπόδηση, λόγω των γενικών χειμερινών εκπτώσεων.
- Κατά 3,5% της ομάδας Διαρκή αγαθά - Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες, λόγω των γενικών χειμερινών εκπτώσεων.
- Κατά 0,3% της ομάδας Υγεία, λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών των ιατρικών, οδοντιατρικών και παραϊατρικών υπηρεσιών.
- Κατά 0,4% της ομάδας Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια, λόγω, κυρίως της επαναφοράς των τιμών των σερβιριζόμενων ειδών στα επίπεδα πριν από τη χορήγηση του δώρου Χριστουγέννων.
- Κατά 1,2% της ομάδας Αλλα αγαθά και υπηρεσίες, λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών των ειδών ταξιδίου-λοιπών προσωπικών ειδών, εξαιτίας των γενικών χειμερινών εκπτώσεων αλλά και εξαιτίας της επαναφοράς των τιμών των κουρείων-κομμωτηρίων στα επίπεδα πριν από τη χορήγηση του δώρου Χριστουγέννων.
- Κατά 0,1% της ομάδας Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά
- Κατά 0,6% της ομάδας Στέγαση, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών στο πετρέλαιο θέρμανσης.
- Κατά 1,0% της ομάδας Μεταφορές, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών στα καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη)
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου