Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Δεν έχω λεφτά να πάρω γυαλιά για να δω τη φτήνια που λέει ο Σκορδάς

Πολλές φορές νομίζουμε ότι ζούμε σε άλλη χώρα εμείς και σε άλλη οι πολιτικοί. Μπορεί και σε άλλο πλανήτη. Διότι είναι πολύ δύσκολο να βλέπεις μια εικόνα, ένα γεγονός και να το ερμηνεύεις παντελώς διαφορετικά. Αλλά μήπως τελικά πολιτική δεν είναι να κοροϊδεύεις τον κόσμο μπροστά στα μούτρα του;

Όποιος πηγαίνει μόνος του, και δεν στέλνει την υπηρέτρια, στο σούπερ μάρκετ έχει επίγνωση της κατάστασης που επικρατεί στην αγορά και των τιμών στα προϊόντα. Μάλιστα, όποιος πληρώνει και μετρητά, καταλαβαίνει πιο εύκολα πόσο ματώνει η τσέπη του για να αγοράσει μια σακούλα μικροπράγματα από το σούπερ μάρκετ. Αν έχεις συνηθίσει να πληρώνεις με εταιρική κάρτα ή με «χρυσή» γιατί να νοιάζεται πόσο κάνει το γάλα;

Εν πάση περιπτώσει όλη η κουβέντα γίνεται διότι οι κυβερνώντες έχουν χωθεί για τα καλά στα γυάλινα σπίτια τους και έχουν χάσει την επαφή με την πραγματικότητα. Και διαβάστε γιατί:


Σε ερώτηση βουλευτίνας για τις τιμές των ειδών διατροφής το υπουργείο Ανάπτυξης έστειλε απάντηση στη βουλή διά χειρός του υφυπουργού Αθ. Σκορδά και απαντά ότι οι τιμές στη χώρα μας μειώνονται και ενδεικτικά ανέφερε το δείκτη καταναλωτή ο οποίος όπως είπε το Νοέμβριο, για ένατο συνεχή μήνα, καταγράφει μειώσεις τιμών και συγκεκριμένα οι 11 από τους 12 δείκτες παρουσιάζουν μειώσεις τιμών. Μάλιστα όπως πρόσθεσε « οι 11 ομάδες αντιστοιχούν σε ποσοστό 90% των δαπανών ενός νοικοκυριού». Δηλαδή η… χαρά του νοικοκύρη αφού βλέπει να μειώνονται οι δαπάνες του για αγορά προϊόντων.

«Στη χώρα μας σημειώνονται οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών ακόμη και στα είδη διατροφής. Είμαστε η μονή χώρα που παρουσιάζει μείωση τιμών» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σκορδάς.

«Κανείς δεν αμφισβήτησε ότι υπάρχει πρόβλημα φτώχειας λόγω συρρίκνωσης των εισοδημάτων, άλλο αυτό όμως και άλλο τι κάνουν οι τιμές» πρόσθεσε.

Μα καλά, γιατί εμείς που πάμε στα σούπερ μάρκετ δε βλέπουμε μειώσεις τιμών ή όταν τις βλέπουμε αφορούν σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ή σε συσκευασίες που μικραίνουν επίτηδες για να πωλούνται φθηνότερα; Ελάχιστα είναι τα προϊόντα που έχουν μειωμένες τιμές σε σχέση με τα προ κρίσης επίπεδα. Κατά τα λοιπά κουμάντο κάνουν τα καρτέλ των διεθνών αλυσίδων που δίνουν σε διαφορετικές τιμές τα προϊόντα στην Ελλάδα και σε διαφορετικές στη Γερμανία ή αλλού. Μάλιστα, όποιος έχει ταξιδέψει λίγο και πήγε σε ξένο σούπερ μάρκετ θα είδε τις διαφορές στις τιμές και το πόσο η Ελλάδα είναι ακριβότερη.

Όταν όμως οι τεχνοκράτες μιλούν με δείκτες πληθωρισμού και άλλες κουταμάρες, τότε είναι σίγουρο ότι δημιουργείται μαγική εικόνα. Δεν μας έφτανε δηλαδή ο Κίμωνας Κουλούρης που προσπαθούσε να μας πείσει από τις λαϊκές ότι δίνει αγώνα για να μειωθούν οι τιμές, τώρα θα έχουμε και τους άλλους να μας πείσουν ότι είμαστε ο παράδεισος της φθήνιας.
Α.Ψ.

πηγή: antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου