Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου θέλει η κα Κατσέλη!

Στο αντάρτικο βγήκε η πρώην υπουργός Απασχόλησης κα Κατσέλη, αφού για ξαναχτυπά για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα.
Φαίνεται οτι η πρώην υπουργός, αισθάνεται πιο... απελευθερωμένη μετά την απομάκρυνσή της από την κυβέρνηση.  

Βέβαια, μεγαλύτερη σημασία θα είχαν τα λεγόμενά της, αν τα έλεγε ενώ ασκούσε κυβερνητικές αρμοδιότητες.
Πιο συγκεκριμένα, σε  συνέντευξή της στο "Πρώτο Θέμα", η πρώην υπουργός κάνει -εμμέσως πλην σαφώς λόγο για επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου λέγοντας πως η κυβέρνηση «πρέπει να επιδιώξει έναν ειλικρινή διάλογο με τους ευρωπαίους εταίρους μα ς για το αν το χρέος της χώρας μας θεωρείται βιώσιμο ή όχι , να διαπραγματευτεί τους όρους ρύθμισής του με τρόπο που να διασφαλίζουν το ευρώ και να δίνουν τη δυνατότητα στην Ελλάδα ως κράτος μέλος της ευρωζώνης , να απελευθερώσει πόρους για την ανάπτυξη».

Μάλιστα, "καρφώνει" τον πρωθυπουργό για την επιλογή να διαπραγματεύεται μόνο ο ίδιος ή ο υπουργός Οικονομικών με την τρόικα, τονίζοντας ότι στις διαβουλεύσεις θα πρέπει να συμμετάσχει το σύνολο των υπουργών που εμπλέκονται με τις πολιτικές τους στις δεσμεύσεις του μνημονίου.

Αξίζει να επισημανθεί πάντως οτι η κα Κατσέλη είχε ...μπεί στο μάτι της τρόϊκας για ..καθυστερήσεις, ενώ φήμες έλεγαν οτι η τρόϊκα είχε απαιτήσει την απομάκρυνσή της δηλώνοντας αδυναμία να συνεργαστεί μαζί της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου