Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Ζητείται σοβαρότης...

Δήλωση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών στη Βουλή: 
«Στο τέλος θα πωληθούν πολύ λιγότερα και θα το δείτε» , είπε αναφερόμενος στο πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων!
Μετά φωνάζουν γιατί δεν τους παίρνουν στα σοβαρά;
Εδώ δεν παίρνουν οι ίδιοι σοβαρά το έργο που ανέλαβαν, θα τους υπολογίζουν οι ξένοι και οι εταίροι μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου