Liberals
Ετικέτες
Αγορές
Αθλητικά
Αρθρογράφοι
Βιβλία
Διεθνή Θέματα
Διεθνής αρθρογραφία
Επιστήμες
Η Γνώμη μας
Ημερήσιος Τύπος
Κοινωνία
Κώστας Ροδινός
ΜΜΕ
Νομικά Θέματα
Οικονομικά
Ποίηση
Πολιτικά
Προτεινόμενα Θέματα
Τα τραγούδια μου
Υγεία
Φωτογραφίες
Xρόνο-Γράφημα
Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011
Tι έλεγε ο Καρχιμάκης όταν ο Καραμανλής πωλούσε τον ΟΤΕ προς 26 ευρώ τη μετοχή! Το ΠΑΣΟΚ πουλάει προς 7 ευρώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου