Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Tι έλεγε ο Καρχιμάκης όταν ο Καραμανλής πωλούσε τον ΟΤΕ προς 26 ευρώ τη μετοχή! Το ΠΑΣΟΚ πουλάει προς 7 ευρώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου