Σκληρή απάντηση έδωσαν σήμερα οι Ενώσεις Δικαστών και Εισαγγελέων στη χθεσινή επίθεση που δέχθηκαν από τον πρωθυπουργό.
Αναλυτικά
η ανακοίνωση :
Οι Δικαστικοί Λειτουργοί έχουν υποστεί, συγκριτικά με όλους τους εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, τις μεγαλύτερες μειώσεις των καθαρών αποδοχών τους, οι οποίες ανέρχονται σε ποσοστό 40% περίπου. Συνεπώς, έχουν καταβάλει όσο ουδείς «τον οβολό τους» και δεν αποτελούν «κατεστημένο που προσπαθεί να υπεκφύγει των υποχρεώσεων του».
Όσον αφορά τις εκκρεμείς υποθέσεις, στις οποίες αναφέρθηκε ο κ. Πρωθυπουργός, σημειώνουμε ότι οι Δικαστικοί Λειτουργοί εφαρμόζουν με ευλάβεια τους νόμους του Κράτους και, επομένως, εκφράσεις όπως «αρνησιδικία με τερτίπια» αναμέναμε να μην ειπωθούν, διότι έτσι προσβάλλεται το σύνολο των Δικαστικών Λειτουργών, οι οποίοι, με τα πενιχρά μέσα που τους διαθέτει η Πολιτεία, προσπαθούν να δικαιοδοτούν με υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Οι Δικαστικοί Λειτουργοί έχουν υποστεί, συγκριτικά με όλους τους εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, τις μεγαλύτερες μειώσεις των καθαρών αποδοχών τους, οι οποίες ανέρχονται σε ποσοστό 40% περίπου. Συνεπώς, έχουν καταβάλει όσο ουδείς «τον οβολό τους» και δεν αποτελούν «κατεστημένο που προσπαθεί να υπεκφύγει των υποχρεώσεων του».
Όσον αφορά τις εκκρεμείς υποθέσεις, στις οποίες αναφέρθηκε ο κ. Πρωθυπουργός, σημειώνουμε ότι οι Δικαστικοί Λειτουργοί εφαρμόζουν με ευλάβεια τους νόμους του Κράτους και, επομένως, εκφράσεις όπως «αρνησιδικία με τερτίπια» αναμέναμε να μην ειπωθούν, διότι έτσι προσβάλλεται το σύνολο των Δικαστικών Λειτουργών, οι οποίοι, με τα πενιχρά μέσα που τους διαθέτει η Πολιτεία, προσπαθούν να δικαιοδοτούν με υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Οι τοποθετήσεις και γενικεύσεις του κ. Πρωθυπουργού αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη από τα υπαρκτά προβλήματα της Δικαιοσύνης, για τα οποία δεν ευθύνονται οι Λειτουργοί της.
Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι, διαχρονικά, ο πολιτικός κόσμος της Χώρας έτρεφε απόλυτο σεβασμό στη Δικαιοσύνη και τους Λειτουργούς της.
Την ανακοίνωση υπογράφουν οι πρόεδροι Χαράλαμπος Αθανασίου, Αρεοπαγίτης, Πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Γεώργιος Φαλτσέτος, Πρ. Εφετών Δ.Δ, Πρόεδρος της Ένωσης Διοικητικών Δικαστών και Παναγιώτης Μπρακουμάτσος, Αντ/λέας Εφετών, Πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου