Βενιζέλος: Δεν υπάρχει αύριο αν δεν ψηφιστεί το Νομοσχέδιο!
Την αναγκαιότητα ψήφισης του πολυνομοσχεδίου
υπογράμμισε από το βήμα της Βουλής ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός
Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος , καλώντας σε δραματικό τόνο τους βουλευτές να
αντιληφθούν ότι σε περίπτωση καταψήφισης «δεν υπάρχει αύριο».
«Εάν δεν αντιληφθούμε ότι
δεν υπάρχει αύριο, εάν δεν λειτουργήσουμε τώρα τότε θα χουμε παίξει με τη φωτιά
και θα έχουμε καεί», είπε χαρακτηριστικά και απηύθυνε έκκληση τους βουλευτές να
στηρίξουν το ν/σ στο σύνολό του, όλες του τις ρυθμίσεις, που -όπως είπε- είναι
«προϊόν μιας εξαιρετικά δύσκολης διαπραγμάτευσης».
Ο κ. Βενιζέλος εξήγησε
πως το ν/σ «είναι το εισιτήριο μας για να πάμε στη διαπραγμάτευση για τη
βιωσιμότητα του δημοσίου χρέους» και δήλωσε πως χωρίς αυτό δεν μπορεί να
κλείσει ο προϋπολογισμός του 2011, ούτε να διαμορφωθεί ο προϋπολογισμός του
2012.
«Έχουμε υποχρέωση να
είμαστε σοβαροί, ενωμένοι και να χουμε συνείδηση της ιστορικότητας των
στιγμών», παρατήρησε και έκανε ειδική μνεία για τη στάση που οφείλει να τηρήσει
η αξιωματική αντιπολίτευση.
«Αν νομίζει η
αντιπολίτευση ότι καταψηφίζοντας και απέχοντας δεν μετέχει στην ευθύνη κάνει
λάθος, πρώτον γιατί ήταν εδώ πριν από μας και δεύτερον γιατί έχει την φιλοδοξία
να είναι εδώ και μετά από μας», τόνισε ο ΥΠΟΙΚ και συνέχισε: «Αλλά για να
συμβεί αυτό πρέπει αυτό το "σπίτι" να υπάρχει».
Επιπλέον, παρατήρησε ότι
«αυτό που τίθεται υπό διαπραγμάτευση, αυτό που διακυβεύεται δεν ανήκει στην
ευθύνη μιας κυβέρνησης, μιας βουλής, της όποιας περιοδου, ανήκει στην ιστορική
ευθύνη όλων μας».
Όπως είπε, «την εβδομάδα
αυτήν, μέχρι την Κυριακή το βράδυ, δίνουμε τη μάχη των μαχών». Γνωστοποίησε
ακόμη ότι η Ελλάδα θα ζητήσει ουσιαστική, οριστική λύση στο πρόβλημα του χρέους
της κατά τη σύνοδο κορυφής της Ε.Ε..
Ο ΥΠΟΙΚ επισήμανε, μεταξύ
άλλων, πως ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι η κυβέρνηση αγωνίζεται να αποφύγει
το χειρότερο σενάριο και προειδοποίησε πως αν δεν ολοκληρώσουμε το σχέδιο, τότε
ούτε τη χώρα θα έχουμε σώσει ούτε τους κανόνες λειτουργίας της θα έχουμε
ξαναθέσει. «Επομένως θα έχουμε δημιουργήσει νέες ανισότητες», τόνισε.
«Το δράμα μας»,
συμπλήρωσε, «είναι ότι πρέπει να πείσουμε ότι καταστάσεις δύσκολες και
αρνητικές είναι απολύτως αναγκαίες, προκειμένου να αποφευχθούν άλλες
τρισχειρότερες, για να ανοίξει ένα παράθυρο ελπίδας και προοπτικές».
Το πρόβλημα μάς ξεπερνά
γιατί στην πραγματικότητα αυτό που ζούμε είναι η ακραία όψη της ευρωπαϊκής
αμηχανίας, δήλωσε ο κ. Βενιζέλος, τονίζοντας ότι η ΕΕ δεν διαθέτει το θεσμικό
υπόβαθρο ούτε την πολιτική ικανότητα να διαχειριστεί το ενιαίο νόμισμα.
Σύμφωνα με τον ΥΠΟΙΚ, η
ευρωζώνη πρέπει να αποδείξει στην περίπτωση της Ελλάδας ότι μπορεί να σώσει τα
μέλη της, σώζοντας τον εαυτό της. Κινδυνεύουμε και πρέπει να αντιληφθούν την
ιστορικότητα της στιγμής αυτής, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως σημείωσε, είναι
αναγκαία η φάση του καθαρτηρίου για να μπορέσει η χώρα μας να επιβιώσει με
ίσους όρους και ανταγωνιστικές προϋποθέσεις. Το ερώτημα, είπε, είναι αν θα
μείνουμε αιχμάλωτοι καταστάσεων ή αν θα ανορθώσουμε τη χώρα. Η απάντηση πρέπει
να είναι καταφατική, μία η λύση η ανόρθωση και η φυγή προς τα μπρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου